Yves Rocher Pure Calmille gel de curatare REVIEW

Dupa ce am scapat de toate nebuniile cu bacul si admiterea, m-am hotarat sa dedic timpul ramas din vacanta pasiunilor mele. Astfel, revin cu un review al unui produs care mi-a fost drag si pe care l-am folosit timp de un an de zile, Yves Rocher Pure Calmille gel de curatare.

20140706_132340

Am folosit doua tuburi din acesta, care m-au tinut timp de un an, insa nu l-am utilizat zilnic, dar cel putin o data la doua zile l-am utilizat. Produsul vine ambalat intr-un tub de plastic transparent si are consistenta de gel, fiind mai vascos, dar totusi alunecos si lichid. In recipient are culoarea verde, insa este incolor sau aproape incolor cand este aplicat. Va arat tubul gol pentru ca nu am mai comandat altul nou :)). Asta nu inseamna insa ca nu este un produs bun.

Ce promite?

“Gel demachiant pentru curatarea tenului. 200ml. Un gel revigorant ideal pentru cele care prefera demacherea pe baza de apa. Curata in profunzime tenul, indepartand eficient impuritatile si urmele machiajului. ”

Mod de utilizare:

“Se aplica pe tenul umed prin masaj, apoi se clateste cu apa din abundenta. Se utilizeaza dimineata si seara.  Adaptat tuturor tipurilor de ten. ”

20140706_132352

Parerea mea

Pro: Demachiant – da! E super pentru fata, dar eu l-am folosit si pentru ochi dupa ce mi s-a terminat demachiantul de la Vichy.  Curata tenul bine. NU FACE SPUMA (un aspect extrem de important pentru mine, nu as vrea sa ma trezesc cu spuma in ochi).

Contra: Tinde sa usuce tenul, asa ca eu aplicam imediat dupa o crema hidratanta. Nu curata in profunzime, iar ceva ce ma cam deranja era faptul ca nu curata porii, nici macar la suprafata (lucru pe care actualul meu gel de curatare il face)

In concluzie: Yves Rocher Pure Calmille gel de curatare este  un gel bun, care si-a facut treaba bine si pe care il recomand persoanelor cu ten mixt si gras. Imi place in continuare, dar stiti cum e in lumea beauty&make-up….. I’ve moved on :)).

Nota: 4/5

Pret: 22 lei, dar il puteti gasi mult mai ieftin, depinde de promotiile din luna respectiva.


 Ce experienta ati avut cu Yves Rocher Pure Calmille gel de curatare?

Voi ce gel de curatare folositi?


Leave a comment